Unutma Beni 28 Mayıs 2015 izle


unutma beni 28 Mayıs 2015, unutma beni 28 Mayıs 2015 izle, unutma beni 28 Mayıs 2015 seyret, unutma beni 28 Mayıs 2015 canlı izle, unutma beni 28 Mayıs 2015 yeniden izle, unutma beni izle, unutma beni son olarak izle, unutma beni 28 Mayıs 2015 canlı seyret, unutma beni 28 Mayıs 2015 tekrarı izle, unutma beni 28 Mayıs 2015 fox tv.

Özlem hâlâ Korhan denen adamın elindedir, kimdir bu adam, amacı sadece fidye almak mıdır? Şehmuz ve Emel perişan halde, Özlem’den haber beklerler. Şehmuz planladığı gibi sigortadan parayı alıp, kızını kurtarabilecek midir? Nejat, Özlem’le ilgili Şehmuz’a nasıl bir teklifte bulunup, onu çok şaşırtacaktır? Ali ve Alev denen kadın, Şakir’den haber beklemektedir, nihayet haber gelir, Şakir bunun Ali’nin oyunu olduğunu anlayacak mıdır? Türker sıkıntılı bir şekilde Şakir’e ulaşmaya çalışır, son anda onu Ali konusunda uyarabilecek midir? Türker laboratuvarda, Aylin’le karşılaşır, Aylin’in hangi haberi Türker’i kıskançlık krizine sokacaktır? Mustafa İstanbul’dadır, geçmişte alınan arsayla ve babasıyla ilgili neler öğrenecektir? Şerif ve Nejat, Özlem’e ulaşabilmek için kimin bürosunu basacaklardır?